Pages

vrijdag 20 februari 2015

Cold Weeks & Photos



Halloooo,

Winter term zit er op!
Afgelopen week heb ik mijn vakken afgesloten met de laatste projecten en tentamens en sinds deze dinsdag ben ik vrij. Om eerlijk te zijn waren de laatste dagen eerder slopend dan relaxed want over 6 uur vertrekken we eindelijk naar MEXICO en ik zat echt de minuten af te tellen.

De afgelopen weken waren echt ontzettend koud en best wel vermoeiend. Weekenden werden vaak in dormrooms gespendeerd met goedkope doos-wijn of water-bier, klagend over de sleur van deze geïsoleerde tijden in een landschap dat doet denken aan Antartica. Ongeveer drie weken geleden waren echter wel de formals van de sororities als onderdeel van rush wat een beetje de routine verbrak. We krijgen nu de zondag na Spring Break te horen of we een 'bid' krijgen, wat betekent dat de sorority die jij wil, jou ook wel oké vindt. Daarna beginnen vijf weken pledging, oftewel ontgroening. Voor Spring term staat trouwens Drawing 101, political science: Global Perspectives en political science: Contemporary Political Ideas op het programma.

Er zijn een paar internationals die na Spring break niet meer terugkomen omdat ze maar voor twee terms naar Augie zouden komen. Het is zo raar om te bedenken dat de mensen die ik nu elke (echt elke) dag zie, over drie maanden allemaal weg zijn. Met Mollie heb ik gelukkig al een deal gesloten dat ze van de zomer langs komt in Amsterdam.

Aangezien er echt niet veel is om over naar huis te schrijven afgelopen maand zal ik na Mexico een uitgebreid verslag doen. De photography course die ik afgelopen term gevolgd heb heeft trouwens een paar prints opgeleverd om mee naar huis te nemen. Bij deze een paar van mijn pretentious artsy creations op een rijtje:











liefs,
Hester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten